allVoIP forum  

Τώρα είναι 26 Ιουν 2022, 04:35


Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: callback
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2014, 14:02 
ATA user

Εγγραφή: 09 Οκτ 2014, 14:19
Δημοσιεύσεις: 18
Προσπαθώ να λήτουργήσει το callback στο Elastix 2.6 stable δηλαδη εαν παίρνω απο το κινητό μου να με καλεί πίσω. εχω b100p και netmod οτε . Ακολουθω τις οδηγείες του elastix without tears αλλά τίποτα


Ευχαριστώ εκ' των προταίρων.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: callback
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2014, 10:35 
SIP debugger

Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 20:02
Δημοσιεύσεις: 1007
Έχετε φτιάξει Inbound route που να οδηγεί στο callback;
Επιγραμματικά αναφέρετε τι έχετε κάνει.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: callback
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2014, 13:52 
ATA user

Εγγραφή: 09 Οκτ 2014, 14:19
Δημοσιεύσεις: 18
a. DISA name:MyMobile
b. Response Timeout:10
c. Digit Timeout:5
d. Caller ID:0400123456 (My Mobile Number)
e. Context:from-internal


a. Callback Description:MyMobile
b. Callback Number: 0400123456 (My mobile Number)
c. Delay Before Callback:10
d. Destination after Callback: IVR – Residence (or Office IVR)


3. Inbound Routes
a. Description: Callback-MyMobile
b. DID Number:το σταθερό μου τηλέφωνο από οτε(My DID number)
c. Caller ID Number: 0400123456 (My mobile Number)

d. Set Destination to: Callback - MyMobile


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: callback
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2014, 18:26 
SIP debugger

Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 20:02
Δημοσιεύσεις: 1007
Θα πρέπει να δείτε για αρχή να δείτε πως διαβάζει το asterisk τον αριθμό σας όταν καλείται προς τα μέσα.

Μπορείτε να το δείτε απλά βάζοντας σαν destination στο inbound route ένα εσωτερικό και αφού απαντήσετε θα δείτε τον αριθμό σας στο report.

Αφού έχετε συμπληρώσει σωστά τον αριθμό σας στο Inbound route, στην επιλογή callback θα πρέπει να ορίσετε τον αριθμό σας σύμφωνα με τα outbound routes που έχετε. Αν χρησιμοποιείτε το default τότε θα πρέπει να βάλετε το πρόθεμα 9 μπροστά από τον αριθμό του κινητού σας.

Σαν destination after callback βάζετε την disa, όχι το ivr.

Στην disa δεν βάζετε callerid.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ]  Συντονιστής: allVoIP team

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Copyright © 2008-2020, allVoIP.gr