allVoIP forum  

Τώρα είναι 07 Δεκ 2022, 00:39


Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Portech και Elastix - Εισερχόμενες κλήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2011, 09:59 
Tone dialer

Εγγραφή: 14 Απρ 2011, 09:40
Δημοσιεύσεις: 6
Μπορείτε να με βοηθήσετε να σετάρω το Portech έτσι ώστε οι κλήσεις από τα εταιρικά κινητά να πηγαίνουν σ' ένα συγκεκριμένο προορισμό μέσα στο Elastix; Συγκεκριμένα σ' ένα IVR που θα δίνει τη δυνατότητα στο υπαλλήλους να πληκτρολογούν το εσωτερικό που θέλουν. Προς το παρόν μπορώ να κάνω κλήσεις από το Portech και να λάβω αλλά ότι και να κάνω πάνε στη γραμματεία που είναι ο τελικός προορισμός που έχω για όλες τις κλήσεις από τον OTE.
Σας ευχαριστώ.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Portech και Elastix - Εισερχόμενες κλήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2011, 12:05 
SIP debugger

Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 20:02
Δημοσιεύσεις: 1007
Αυτό που συμβαίνει μάλλον είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο DID ώστε να μπορέσετε να ελέγξετε που θα πάνε οι κλήσεις. Για να επιτύχετε κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχετε κάνει τις εξής ρυθμίσεις στο Portech

1) Ορίζεται μια σταθερή IP στο Portech από την ρύθμιση Network->Wan Settings


2) Στην επιλογή Route->Mobile To Lan Settings ορίζεται το route 0 να είναι έχει τις εξής ρυθμίσεις

Παράθεση:
cid -> *
url -> Portech-MV370



3) Στην επιλογή Route->Lan To Mobile Settings ορίζεται το route 0 να έχει τις εξής ρυθμίσεις

Παράθεση:
URL -> *
Call Number -> #



4) Στην επιλογή Mobile->Settings ορίζεται τις παρακάτω επιλογές ως εξής

Παράθεση:
SIP From -> Tel/Tel
Lan Answer Mode -> Answered



5) Στην επιλογή Sip Settings->Service Domain ορίζετε τα εξής

Παράθεση:
Active -> On
Display Name -> 6912345678 (βάζετε τον αριθμό σας)
User Name -> 6912345678 (βάζετε τον αριθμό σας)
Proxy Server -> 192.168.1.250 (βάζετε την διεύθυνση του τηλεφωνικού σας κέντρου)



6) Στην επιλογή Sip Settings->Sip Responses ορίζετε

Παράθεση:
180 Ringing -> Off
183 Progress -> On



7) Tο trunk που έχετε φτιάξει πρέπει να το ονομάσετε Portech-MV370 και να υπάρχουν τα παρακάτω στο Peer details

Παράθεση:
username=(Ο αριθμός του κινητού σας, που δώσαμε στο προηγούμενο βήμα)
type=friend
port=5060
host=(IP του Portech)
insecure=very
dtmfmode=rfc2833
disallow=all
allow=ulaw
context=from-trunk
qualify=yes



8) Δημιουργήστε ένα Inbound Route και σαν DID δώστε το Portech-MV370.

Πλέον θα μπορείτε να οδηγήσετε τις κλήσεις εκεί που θέλετε.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Portech και Elastix - Εισερχόμενες κλήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2012, 22:35 
Tone dialer

Εγγραφή: 16 Σεπ 2011, 08:38
Δημοσιεύσεις: 6
Εκανα ολες τις παραπανω ρυθμισεις αλλα υπαρχει 1 θεμα.

Στις εξερχομενες οποιον αριθμο και να καλεσω και ενω η κληση βγαινει απο το κεντρο και φτανει στο δικτυο του παροχου ακουγεται η φωνη της κοπελας (της cosmote στην προκειμενη περιπτωση) που λεει: Ο αριθμος που καλειται δεν χρησιμοποιειται. (αυτο το κανει σε διαφορους αριθμους που τεσταρα σταθερα και κινητα. Αν καλεσω τους ιδιους αριθμους απο ενα αλλο κινητο η κληση φτανει κανονικα και το κινητο (η το σταθερο) χτυπαει κανονικα

Καμια ιδεα για το τι μπορει να φταιει???

Ευχαριστω!


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Portech και Elastix - Εισερχόμενες κλήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Φεβ 2012, 11:33 
SIP debugger

Εγγραφή: 26 Μαρ 2009, 20:02
Δημοσιεύσεις: 1007
Θα πρέπει να συνδεθείτε με putty πάνω στο κέντρο σας και να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει στο cli. Λογικά ο αριθμός που περνάει είναι λανθασμένος.

Για να δείτε το live log του Asterisk δίνεται στη κονσόλα του κέντρου σας την εντολή

asterisk -rvvv

Δοκιμάστε να πάρετε από το Portech, θα δείτε κάτι που θα μοιάζει στο παρακάτω

Dialing SIP/Portech/ο αριθμός που καλείται.

Αν έχετε λάθος ψηφία εκεί, τότε κάτι δεν έχετε ρυθμίσει σωστά στο outbound route ή στα dialing rules του sip trunk που έχετε φτιάξει.


Κορυφή
Χωρίς σύνδεση Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 4 Δημοσιεύσεις ]  Συντονιστής: allVoIP team

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Copyright © 2008-2020, allVoIP.gr